Bine ați venit.  Autentificare  |  Creează cont

Product successfully added to your shopping cart

Quantity
Total

There are 0 items in your cart. There is 1 item in your cart.

Total products
Total shipping  To be determined
Total
Continue shopping Proceed to checkout

De ce avem nevoie de magneziu în dieta noastră?

De ce avem nevoie de magneziu în dieta noastră?

Inima, rinichii, mușchii, toate aceste organe au nevoie de magneziu pentru a funcționa optim. Magneziu constituie componentă structurală importantă a oaselor și dinților. De asemenea, ajută la menținerea unui echilibru optim al nivelului de diverse substanțe nutritive, a calciului, zincului, potasiului, vitaminei D și a cuprului. În plus, magneziul ajută organismul să producă energie și să activeze enzime.

Cantitatea recomandată de magneziu pe zi se situează între 310 – 320 mg pentru femei și 400 – 420 mg pentru adulți.

Magneziul ajută la prevenirea osteoporozei

Studiile arată faptul că aportul inadecvat de magneziu reprezintă un factor de risc al osteoporozei. De asemenea, sunt studii care sugerează ca un consum adecvat de magneziu poate îmbunătăți densitatea minerală a oaselor, în special la femeile în vârstă și aflate la menopauză.

Magneziul reglează tensiunea arterială

Consumul regulat în alimente bogate în magneziu sau a suplimentelor pe bază de magneziu este legat de scăderea tensiunii arteriale. Alimentele cu un conținut ridicat de magneziu sunt: bananele, avocado, caise sau legumele cu frunze verzi.

Magneziul are rol de protecție asupra inimii

În 2008 s-a publicat un mic studiu în „Current Opinion in Lipidology” care a constatat faptul că un consum adecvat de magneziu are un rol destul de important în scăderea incidenței de boli cardiovasculare.

În 2011, un alt studiu publicat în „The American Journal of Clinical Nutrition” a arătat că persoanele care au suplimentat cu magneziu dieta zilnică au prezentat un risc mai scăzut de deces din cauza bolilor cardiovasculare.

Magneziu reduce riscul de diabet de tip 2

S-a constatat faptul că persoanele diagnosticate cu diabet zaharat de tip 2 au un nivel scăzut de magneziu în sânge. Un studiu de amploare, la care au participat peste 2000 de persoane a ajuns la concluzia că adăugarea de alimente bogate în magneziu în dieta zilnică poate ajuta la combaterea acestei boli cronice.

Surse naturale de magneziu

Magneziu poate fi găsit într-o mare varietate de alimente, iar legumele nu fac excepție. De fapt, dacă legumele sunt verzi atunci puteți fi siguri că acestea conțin magneziu, deoarece magneziu este o componentă a clorofilei, un pigment de culoare verde al planetelor.

De exemplu, 100 g de spanac verde conține aproximativ 78 g de magneziu, care reprezintă 20% din necesarul zilnic, iar 100 g de avocado conține aproximativ 44 miligrame.

Migdalele reprezintă o altă sursă bogată de magneziu. 30 g de migdale poate conține între 74 și 80 mg de magneziu, ceea ce după cum bine știți reprezintă 20% din necesarul zilnic.

Fasolea, de asemenea, ar un conținut bogat în magneziu. Desigur, mă refer la fasolea verde, care poate conține 50 mg de magneziu la 50 g.

O altă sursă bogată de magneziu o reprezintă cerealele integrale. De pildă, 100 g de hrișcă poate conține până la 360 mg magneziu, ceea ce reprezintă mai mult decât doza zilnică necesară. Pe lista cerealelor bogate în magneziu mai intră: ovăzul (96 mg magneziu/100 g), orez brun (86 mg magneziu/100 g), făina integrală (2 felii de pâine din făină integrală oferă 45 mg magneziu). Pe lista cerealelor bogate în magneziu nu includ și cerealele îmbogățite cu vitamine și minerale, deoarece acestea conțin și o serie de aditivi și zaharuri care nu sunt cele mai recomandate atunci când vorbim de sănătatea noastră.

Magnesium300+_Boiron

Suplimente cu magneziu

Desigur, pe piața farmaceutică există foarte foarte multe suplimente cu magneziu, însă astăzi vreau să vă prezint un produs al celor de la Boiron. Produsul se numește Magnesium 300+Conține 300 mg magneziu per 4 comprimate sub formă carbonat și glicerofosfat, deci 80% din doza zilnică recomandată, ceea ce-l face să se absoarbă în totalitate.

Pe lângă magneziu, produsul conține și un complex de vitamine B, care contribuie la diminuarea oboselii și la menținerea normală a funcțiilor neurologice și psihologice. De asemenea, mai are în compoziție vitamine E și seleniu, care contribuie la protejarea celulelor împotriva stresului oxidativ.

Doza recomandată este de 4 comprimate pe zi pentru adulți și adolescenți, 2 comprimate dimineața și 2 comprimate seara după mâncare. Cura minimă este de 20 de zile, dar se poate repeta la nevoie.

În opinia mea, acest produs este unul dintre produsele cu magneziu de top de pe piața farmaceutică din România, ca tare vi-l recomand cu toată încrederea.

Multă sănătate!

Share this post

Comments (0)
No comments at this moment
New comment